Egy frame, de még egy élet is kevés
Kényelembe férkőzni,
Fizika, kémia, biosz sok ismeretlennel
Számolni vadidegenekkel
Angol teadélután a vadonban
Kontradikciók és addiktív félelem
Ingyen és mindig ott van
Menekülni előle drága,
Konvenciózus
Meggyújtjuk, megisszuk, megnézzük
Mi morózus és more dózis kell
Hogy ne faljon fel
A falra feltüsszentett rettegés
Ami lúdtalpakban
Ötcsillagos lúdhúsokban
Fenyeget mint Ludas Matyi,
Légy patkány, s rettegtess te
Hogy remegjen az igaz rat teste.

8

Intimitáson
Imitt-amott ásom
Erogén hatásom
A pillantásom
Este izzadásom
Imitt-amott cseppen
Sóhajtasz szemérmesebben
Hajtom vehemensebben
Hideg szobában
Lepedőbe csavarva
Summa summarum eufória.

13

Szemhéjamra szállt éjszaka
Álmunk közös illata
A boldogság ízét éreztem számban
Ágyamból ki zilálva szálltam
Tévhittem konyhában vagy
Tudod serte-perte
De a konyha sötét volt
Bukóra nyílt ablakon
Bedöngetett a dungó szél
Félelmet generálva zümmögött
Én meg a sarokba zsugorodva
Zárultam virág alakzatba…
Mert ágyamban a reménytelenség
A rideg világon a magány
Egyke játéka voltam.

20


Felnőttem a falvédőre
Mintaként a példakép
Lefutottam életkori
Sajátosságaim
Boldogságom Kain,
Belsőm az elsőm
Szeretetem két pont
Közt kábel, másodiknak
Született, mint Ábel.


Kézzel fog

Reluxámon át a
Kollektív luxus ébreszt
Ma hátha
Nem járok faithless
De ha tovább büntetsz
Próbálkozom a tetsz-
Halottsággal holott
Szépen süt a nap
De nem fiktív koporsóm alatt
Mit elfed öngúnyom és sajnálatom
S hiába lennék innen kezeid által kirántva
Nem lenne panírod,
Szerelmetes érzéseid irántam.

Szerző: elégikus  2009.05.19. 18:28 Szólj hozzá!

Címkék: hosszúnyersvers

A bejegyzés trackback címe:

https://hugh.blog.hu/api/trackback/id/tr111131920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása